zaterdag 22 november 2014

Goeie flow!

Gisteravond liep ik langs Flow, een superleuke woonwinkel op de Korte Hoogstraat in het centrum van Rotterdam (excuus voor de donkere foto!). Echt, wat een mooie dingen hebben ze daar!!! Om te kwijlen. Meubels en woonaccessoires met een Scandinavische inslag. Ze geven ook styling-advies, dus deze mensen weten echt wel wat leuk is in huis. Hun motto: 'Je inrichting moet passen als je lievelings spijkerbroek'. Ik voel me inderdaad ook gelijk thuis als ik hun winkel rondloop. Zo mooi. De prijzen? Tja, het is geen Hema. Maar, ook meer niet mega-mega-mega-duur.


Twee deuren verder zit trouwens de outlet van Lifestyle, met honderdmiljoen woonaccessoires waar je huis om schreeuwt, en dat voor lekker weinig. Aan de overkant zit woonwinkel Riverdale. Dus echt een leuke 'living' straat, die Korte Hoogstraat! Het is ook echt een van mijn favo straten (met verder nog Hema, Dille & Kamille en een leuke bagelshop).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten