maandag 7 november 2016

Pepernoten shoppen in de Koopgoot

Nog een paar nachtjes slapen en Sint komt aan in Nederland! Voor mij het moment om los te gaan met pepernoten. (Ook al liggen ze in september al in de winkel, dan koop ik ze echt niet). De Koopgoot is the place to be voor de lekkerste, en de meest bijzondere pepernoten. Van de smaak zure matten, pina colada en limocello tot oosterse kruiden, truffelsmaak of pepernoten met karamel/zeezout. Ik moet zeggen: dat laatste spreekt me meer aan dan zurige smaken...  En verder zijn ze er ook in vele kleuren te koop. De winkel biedt zeker vijftig verschillende soorten! Ook verkopen ze glucose- en lactosevrije varianten.


Adres: Beurstraverse 184 (Koopgoot dus). Ze zijn tot 20.00 uur open!
Er zit ook een filiaal in de Markthal, daar schreef ik in september al over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten