maandag 11 september 2017

In het nieuwe warenhuis

Hudson's Bay is geopend en natuurlijk was ik nieuwsgierig! Zo druk als het bij de opening was een dag ervoor, zo rustig was het op vrijdagochtend. Eerste indruk: licht, ruim van opzet (dat is positief) en grappige teksten op de muur. Mooie kleding, maar niet goedkoop. Topshop ook even bezocht. Heel hip en vooral voor jonge meiden en in dezelfde trant van Forever 21 en River Island.

Hoe hard de nieuwe keten ook roept dat Hudson's héél anders is dan V&D, qua indeling valt daar weinig van te merken. Op de begane grond schoenen, make-up en accessoires, op 1 de dameskleding, op 2 herenkleding, op 3 kinderen, interieur en... La Place! En de wc ook trouwens. Wat betreft interieur: ook dat verraste niet zo heel erg. Net als bij V&D duurder beddengoed en servies van Blond en Pip Studio.

Het personeel is mega-vriendelijk (bijna Amerikaans). Ze wilden allemaal een praatje met ons maken. 'wat we er van vonden'. Ik denk zelf niet dat ik een vaste bezoeker ga worden. Verder mis ik heel erg de allerlekkersre afdeling van V&D: chocola, de Sinterklaas en kerst-lekkernijen, broodjes enzo. Daar kocht ik eigenlijk het meest! Nou, kijk maar even mee:










Geen opmerkingen:

Een reactie posten