woensdag 24 februari 2016

Flowerpower

Vroeger wilde ik bloemist worden. Ik ben gek op bloemen. Waarom ik nu niet in een bloemenwinkel werk? Tja.... schrijven is een andere passie van me (o, bah, vreselijk woord). Maar de bloemen blijven me trekken. Thuis staat er altijd wel een mooie bos en ik vind het lastig een bloemenstal voorbij te lopen zonder iets te kopen. Op de Nieuwe Binnenweg zit ook een droom van een bloemenwinkel: Niche Flowershop. Bloemen, kunst en kleurrijke accessoires in een fris en vintage jasje. Niche is een oase vol leuke spullen geïnspireerd door de natuur.


Van dinsdag t/m zaterdag vindt je er seizoensbloemen/boeketten in smaakvolle kleuren, bijzondere planten, maar ook kado’s als leren vogeletui’s, vilten vlinderbroches, vrolijke papegaai-kaarsen, fleurig vintage behang; kortom: alles is er NIChE!

Adres: Nieuwe Binnenweg 235A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten