zondag 21 juni 2015

Meneer de Groot

Een bezoek aan de kapper vind ik meestal eng. Ooit werd mijn opgespaarde lange haar kort geknipt door een niet-luisterende kapper en sindsdien heb ik een trauma. Dus ik was al bijna een jaar niet naar de kapper geweest en wilde wel door een goede onder handen worden genomen. Een oud-collega wist raad: je moet naar Meneer de Groot! En dat deed ik, op een snikhete dag. Want ik wilde een ander kapsel, een pony.


Ik trof aan: een kale kapper, in korte broek, op een fantastisch relaxed plekje aan het water. Met openslaande deuren werd ik geknipt. Hij bood zelfs nog chocola aan. Ik weet nu niet waar ik het 't meest enthousiast over ben: over mijn haar, over die aardige kapper of over die geweldige plek! Je moet echt weten waar het zit, de Venetiëpassage, achter de Meent. Trapje af en dan loop je langs het water langs diverse kappers en beautyshops. Het leek wel een schoonheidsstraat! Ik vond het er leuk. Tot ziens, Meneer de Groot. O, en dit is mijn nieuwe hoofd:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten