maandag 6 juni 2016

Ik was op De Trap


Eindelijk tijd gevonden om De Trap op te gaan. De Trap naast het Centraal Station, om op het dak van het Groothandelsgebouw te komen. Toen ik onderaan stond dacht ik: Mijn god. 140 treden. Dat blijken er dus in werkelijkheid 156 te zijn! Maar: het valt best mee. Het was minder erg dan ik dacht (ben niet zo sportief). Ben jij ook niet sportief: er gaat een lift! Dus.


Nou, best leuk om eens mee te maken. Qua uitzicht valt het een klein beetje tegen: het Groothandelsgebouw waar je opstaat is gewoon niet heel hoog. Ik vond het vooral leuk om daar op het dak eens rond te lopen en het Groothandelsgebouw zelf wat beter te zien. wat een interessant gebouw is dat, zeg!




Verder een ijsje gegeten in de luchtbar, en veel foto's gemaakt die iedereen ook maakt. :-)
Nog een tip: heb je hoogtevrees, kijk dan maar niet naar beneden als je afdaalt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten