donderdag 20 oktober 2016

Let's go to the Kino!

Morgen opent Kino! En wat ben ik daar blij mee! Kino is een nieuwe bioscoop in de locatie van de oude bios van Lantaren/Venster. Gewoon middenin de stad. Toen Lantaren/Venster moest verhuizen naar de Kop van Zuid vond ik dat echt jammer. Ik was zo gehecht aan dat leuke, kleine bioscoopje in de Gouvernestraat. Oké, de bioscoop op de Kop van Zuid is ook prima, maar de sfeer is wel veranderd (lichter, groter) en het is gewoon verder weg. Het gebouw in Rotterdam-West bleef echter gewoon bestaan en nu is er dus een nieuwe bioscoop in gehuisvest: Kino!.

Ik ben er al geweest (proefdraaien), maar morgen en de rest van het weekend is het openingsweekend. Wat kan ik zeggen? Als vanouds! Prima zaal, met heerlijke ruime stoelen. Ik heb er nog niet gegeten, maar de keuken schijnt ook top te zijn. Verder ziet alles er mooi, modern en gezellig uit. Kijk wel uit bij de wc's: de spiegelwand laat de ruimte groter doen lijken dan dat ie is :-)



Adres: Gouvernestraat 129-133.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten