vrijdag 21 april 2017

Homestock


Ik liep gisteren aan het eind van de middag van Hema naar mijn metrostation en toen ontdekte ik spontaan een fantastische woonwinkel! Homestock! Op Instagram had ik ze al ontdekt, maar ik dacht dat ze alleen in Haarlem en Eindhoven zaten. Deze nieuwe Rotterdamse zaak had ik even gemist, maar hij was ook nog maar vier dagen open.

Ik vind het echt een superaanwinst voor de stad op woonwinkelgebied en als ik een keer meer tijd heb (4 minuten voor sluitingstijd binnenlopen was wat kort) ga ik zeker weer langs. Wat een leuke, mooie spullen! Ik zag een groene fluwelen bank waarvan ik zonder te testen al wist dat ie lekker zat. En zoveel toffe accessoires... Ogen tekort, echt. Een kleine impressie:



Home Stock is de winkel waar je precies vindt wat je zoekt en ook precies dát waarvan je niet wist dat je het zocht totdat je het vond. Kortom, een speeltuin voor iedereen die op zoek is naar unieke en betaalbare meubels en accessoires die je interieur een eigen stijl geven. 

Home Stock opende in 2014 voor het eerst zijn deuren in een leegstaand winkelpand Haarlem. Wat begon als een pop-up interieurwinkel van ongeveer drie maanden, groeide snel uit tot een mini-warenhuis van 1500m2 vol inspiratie, dat inmiddels al zijn derde jaar in is gegaan en vestigingen in Eindhoven, Nijmegen en nu dus Rotterdam (thank you!!!). Home Stock is een mini-warenhuis dat continu transformeert, waardoor er geen sleur ontstaat en een bezoek nooit verveelt.
  

Adres: Korte Hoogstraat 11-13. Let op, volgens mij zijn ze NIET open op maandag en dinsdag... 
Aan de overkant zit trouwens Dille & Kamille, ook altijd leuk. Hema op de hoek en twee panden verder zit ook een woon-outlet. Die Korte Hoogstraat blijft mijn favo shopstraatje.

1 opmerking: