donderdag 28 augustus 2014

Tochtige bar

Ik ben nu al een paar keer in de bar van hotel Nhow in De Rotterdam geweest. Een hipper dan hippe plek, heel internationaal vanwege de toeristen en met een mooi uitzicht. Ik wil echt positief zijn, maar er zijn toch wat kanttekeningen. Namelijk: het terras met prachtig uitzicht heeft pas laat in de middag zon. De rest van de dag ligt het in de schaduw en op 360 dagen in het jaar is het daar gewoon fris of heel koud. Binnen staan leuke zitjes, maar omdat het zo hard waait, waait de deur naar het terras steeds open. En dat is zeer irritant kan ik je zeggen. Zeker als er mensen zijn die de deur niet dichtdoen, omdat 'ik heb 'm niet opengedaan'. Dus zo loopt de hele bar op en neer naar de deur om die steeds weer dicht te doen, want het tocht er echt vreselijk. Erg onhandig en dit gilt om een oplossing, Rem Koolhaas (ontwerper van het gebouw)! Dan nog: vraag je om sinas, dan krijg je hipperig heel zuur Italiaans citroenspul. Vraag je water zonder bubbels, dan krijg je hipperig water mét bubbels.... Nouja, kan een keer gebeuren. De hippe loungemuziek die er gedraaid werd, vond ik te anoniem en te aanwezig. De hapjes waren wel lekker. Maar ik ga de volgende keer toch naar een ander plekje. Omdat iedere toerist deze bar wel een keer zal aandoen, heb ik Nhow toch maar even genoemd. Je bent gewaarschuwd!

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten